Wednesday, 18 January 2017

Catatan Harian

Teks :Nursyazwani Mohd Asaari

Assalamualaikum Semua, Alhamdulillah syukur untuk setiap rezeki yang datang dalam hidup kita. Harini, nak kongsikan sedikit pengalaman Wanee mula-mula pakai mask clay.

Tapi, sebelum tu clay mask nie salah satu produk Mary Jardin. Korang semua pernah dengar. Okey tidak mengapa, esok Wanee akan cerita ape itu Mary Jardin.

Mula-mula pakai clay mask nie takut la jugak sebab warna hitam. Hahahha, tapi Wanee kuat kan diri untuk Cuba sebab sahabat Wanee pun dah ramai Yang gunakan nya. Cuma Wanee jela yang lambat tahu. Padan muka, orang lain muka makin Cantik. Kita baru nak pakai.

Lepas pakai clay mask nie, muka makin licin dan pori - pori juga makin mengecil. Best sangat dan dalam masa yang sama boleh buang whitehead dan blackhead.

Jom la cuba, memang tak rugi. Lagi jimat ada la.

No comments:

Post a Comment